dimarts, 29 de novembre del 2011

Je ne sais pas...

Il est 10 heures de la nuit. Je n'ai pas de sommeil et je m'ennuie. Je sors pour donner une promenade pour perdre le temps.

 Il fait un froid, mais je ne veux pas aller à la maison. Je continue de marcher. Je porte déjà une heure ou plus en marchant. Tout à coup je regarde à la gauche et à la droite et je ne sais pas où je suis. Je suis perdue. Je marche un peu plus et me trouve avec un grand château gauche, négligé...
Je m'approche peu à peu. Dans l'entrée principale je vois beaucoup d'arbres sans des feuilles, herbe... Derrière la maison il y a une jerdin  pleine de tombes de morts. Je sens des horreurs cris. Chaque fois il fait plus de froid. Il commence à pleuvoir. J'ai peur je commence  à courir sans savoir où je vais. Je tombe et sens que je m'ai fait une blessure dans la tête, mais je ne peux pas lève  et je reste tendu dans le sol avec ma tête pleine de sang.

Après quelques heures, j'ouvre les yeux, regarde autour de moi. Je suis dans mon lit et je suis fatigué. Je me touche la tête pour voir si j'ai la blessure, mais je n'ai rien Je ne comprend  rien. Je regarde l'horloge et il est 10 heures de la nuit. Sous des courants les escaliers de ma chambre et il j'explique ma mère. Il rit de moi.
Et il me dit que je n'ai pas laisseéz pas   la maison  c'est  nuit. Je ne sais pas que penser, je comprend  rien.
Et la maison avec les tombes de morts ? Et ma blessure .. ?  Tout est trop étranger.
Añadir leyenda

Ce seulement était un cauchemar ou a été réel ... ?

dimarts, 1 de novembre del 2011

La meva finestra

Això és el millor de la meva habitació, un tors de món que m’envolta. Tots os deveu preguntar el perquè ja que aquí simplement veieu una finestra qualsevol ,que no té res en especial, però és tot al contrari, jo des de aquesta finestra veig tot el que vosaltres  no os podeu arribar a imaginar. Aquesta finestra es troba justament davant del meu llit, és molt gran, i això fa que pugui observar millor i amb més atenció  el que m’envolta. Cada matí al llevar-me a les set trenta , m’aixeco directament i obro aquesta finestra, com si formes part d’una acció quotidiana, com ara anar a l’ institut per aprendre noves coses.   Al obrir-la, sento una brisa suau i fresca  que em desvetlla   de la son. Veig un paisatge preciós; arbres, sorra, un petit camí rodejat d’arbustos , cases,uns quants pisos a  gran distància, algun gat...
Aquest paisatge tan  verdós i tan natural, del qual  requereixo cada dia , em fa donar la sensació que no em trobo pas en mig d’una vida plena  d’entrebancs i de problemes, aquesta fa que em doni  una imatge perfecta del món, sense cap mena d’obstacle. L’objecte més essencial d’aquest paisatge i d’aquesta finestra ,  és una parella de dos avis de grans edats que es passegen agafats de la mà. Per mi aqueta parella representa la fe, la confiança i l’esperança de seguir dia a dia , això provoca que  vagi a l’ institut amb una dosi de nostàlgia per aprendre i seguir les classes. Molt cops m’ajuda a pensar, a reflexionar, a desfogar-me i a torbar la solució de tots els problemes que em torturen la ment, per això encara que no sigui la finestra més maca del món, ni la més ben dissenyada, ni estigui  en el lloc més adequat de tot  Palafrugell, és la meva finestra preferida  on observo un petit reflex de la realitat que m’envolta .